piątek, 27 września 2013

Bo to ze mną jest coś nie tak

Nie wiem - dlaczego. Ale tak już mam. Zawsze mi się wydaje, że jestem gorsza od innych. Brzydsza, grubsza... Że mnie się nie się da lubić. Że moje kumpele tylko udają - a tak naprawdę ledwo mnie tolerują. Że chłopaki mną gardzą...
Nie wiem. Ale tak mi się wydaje.
To może nie to, że jestem nieśmiała. Po prostu mam żałośnie niskie mniemanie o sobie.
Czasami. Bo czasami nie aż tak bardzo. Staram się i próbuję. Wmawiam sobie, że jest okej i trochę pomaga. 
No bo przecież wiem, że jakieś tam zalety mam. Głupia nie jestem i tego... To by było chyba na tyle ;)

I aż się z tego wszystkiego sama rozbawiłam :P




2 komentarze:

  1. Normalnie jakbym o sobie czytała. Czasami czuję się tak beznadziejnie z samą sobą, że mam ochotę wyjść z siebie i nigdy nie wracać, a wszyscy wokół niby mili, niby przyjaciele, a gdy potrzebujesz pomocy, to nic nie robią. Cóż, takie życie. Musimy się do niego dostosować.

    Wybacz, że zbyt często nie komentuję Twoich notek, ale mam tyle na głowie, że ledwo co udaje mi się dodać notkę. Postaram się częściej tutaj wchodzić. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma czasem doła. Bywa. Ale wiesz - najważniejszy jest dystans do samego siebie :D
    a piosenki zacne ;)

    OdpowiedzUsuń