poniedziałek, 20 października 2014

INFORMACJA

Tak, to jest właśnie to, czego właściwie można było się spodziewać - zawieszam moją działalność blogową. Powód jest prosty - w tym roku piszę maturkę i nauczyciele bardzo się starają szczelnie zapełniać mi mój czas wolny. Świetnie im to wychodzi. Dlatego nie mam szans na regularne pisanie czy czytanie Waszych dzieł. A wydaje mi się, że dodawanie rozdziału raz na - powiedzmy - trzy miesiące nie ma zwyczajnie sensu.
Także rozstaję się z Wami do - najprawdopodobniej - wakacji. Choć nie mam stuprocentowej pewności, że po tak długim czasie będę w ogóle w stanie wrócić do pisania i do jakiegokolwiek poziomu, więc nic nie obiecuję. 
Rozstaję się z Wami bardzo słabym akcentem i zdaję sobie z tego sprawę, bo zakończenie Ewy i Koena to jest po prostu śmiech na sali. Natomiast zostaje mi jeszcze Sergi i Belen, których historia nie może być aż tak słodka do porzygu i mam wobec nich pewne plany, oraz przede wszystkim Marzenka, co do której pomysły mam zawsze i szkoda mi ją tak zostawiać na pastwę tych wszystkich facetów.
Także no. Mam nadzieję, że jeśli uda mi się wrócić, przyjmiecie mnie z powrotem.
Buziaki :**

19 komentarzy:

  1. Będziemy czekać<3 Także trzymam Skarbie kciuki, zdawaj tą maturę nieszczęsną i to jak najlepiej, a potem wracaj do nas.
    A o poziomie to nic nie mów, bo twoja Marzenka to klasa sama w sobie, no.
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na Twój powrót, o ile sama wcześniej nie zniknę. Jednak wiem, że życie pisze nam różne scenariusze i musimy się do tego dostosować. Miło było czytać twoje opowiadania.

    Pozdrawiam, oczekuję.
    Stała czytelniczka,
    Yohanna 'de Sade' Havok

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ivanowi Zaysevowi urodził się synek ;) To tak ku pokrzepieniu i radości.
    Czekam na Twój powrót i serdecznie pozdrawiam ;)
    iske

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwierz mi, że to naprawdę jest pokrzepienie i radość :) Btw jak się dowiedziałam o dziecku i że ma na imię Sasha to na początku myślałam, że to dziewczynka :P

      Usuń
  5. Ta maleńka kropka (niedorośli) pozwala mi mieć nadzieje, że niedługo wrócisz, co??? Czekam niecierpliwie i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak za Wami tęsknię ;) brakuje mi tego małego światka ;)

      Usuń
    2. Wracaj, wracaj jak najszybciej. My też tęsknimy za Tobą :-)
      Więcej czasu zatem życzę i czekaaaaaaam.

      Usuń
    3. Widzisz, nie jestem sama, wszyscy tęsknimy za Tobą :-)
      I czekamy.

      Usuń
    4. POWODZENIA !!!

      Usuń
  6. wraaaacaj już! nudno tu bez Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj, tak bardzo mi Ciebie brakuje w tym bloggerowym światku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, daj nam jakąś nadzieję, zawsze będzie łatwiej czekać.

      Usuń
    2. trzymajcie mocno kciuki, to za 2,5 miesiąca będę już zadowolonym z siebie człowiekiem z czterema miesiącami wolnego ;)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wkleiły mi się tu jakieś głupoty zamiast tylko tego co chciałam:p
      No ale chciałam napisać, że popieram dziewczyny w 100% i tęskno bez Ciebie, plus bez tekstów Marzenki. Także duuużo powodzenia we wszystkim<3

      Usuń